انواع کیسه فریزر

هر وسیله ای که ما در طول روز استفاده می‌کنیم حاصل نیاز و اختراع فردی است که در گذشته سعی و تلاش کرده است تا نیاز جامعه خود را برطرف کند. کیسه فریزر نیز هم از جمله مواردی است که در سال 1965 توسط آقای استن گوستاف تولین از کشور سوئد به تولید رسید.

تاریخچه کیسه فریزر

در سال 1856 میلادی، الکساندر پارکس، پلاستیک را اختراع کرد. اما کیسه فریزرهایی که امروزه استفاده می‌کنیم توسط آقای استن گوستاف تولین از کشور سوئد اختراع شد. در آن زمان به جای کیسه فریزرها از کیسه‌های کاغذی استفاده می‌کردند. کیسه‌های کاغذی باعث خطر کاهش درختان و از بین رفتن محیط زیست می‌شد به همین دلیل شرکت دیکسی (Dixie) در دهه ۱۹۸۰ کیسه‌های پلاستیکی را تولید کرد تا جایگزین کیسه‌های کاغذی شود.

پاکت های کاغذی

 

                            کیسه های کاغذی

پس از تولید این شرکت، فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی Safeway & Kroger در سال ۱۹۸۲ تصمیم گرفت تا کیسه‌ها کاغذی خود را با کیسه‌های پلاستیکی جدید جایگزین کند.

کیسه‌های پلاستیکی دارای مقاومت بالا، ارزان تر و حمل و نقل راحت‌تری را فراهم می‌کردند.

به همین دلیل طولی نکشید تا بقالی‌ها و دیگر فروشگاه‌های کوچک و بزرگ نیز از کیسه‌های پلاستیکی به جای کیسه‌های کاغذی استفاده کردند.

و به مرور زمان کیسه‌های پلاستیکی یا همان کیسه فریزرها در میان مردم رایج شد.

ویژگی کیسه فریزر

 کیسه فریز محصولی است که با استفاده از مواد پلی اتیلن سبک و سنگین تولید شده و از آن جهت نگهداری مواد غذایی و یا سایر محصولات استفاده می‌شود. در انتخاب انواع کیسه‌های فریز باید مواظب بود و از انتخاب کیسه‌های فریز که دارای شفافیت کمتری است ممانعت گردد. کیسه‌های فریز دارای انواع و مدل‌های بسته بندی متعددی است که می‌توان مهم‌ترین ویژگی‌های این کیسه‌ها را شامل مقاومت در مقابل سرما، پاره نشدن در برابر نفوذ عطر و طعم مواد غذایی و همچنین سهولت بسته بندی نام برد.

ویژگی های کیسه فریزرهای زرین پلاست

کیسه فریزرهای زرین پلاست به دلیل استفاده از مواد درجه یک دارای ویژگی های زیر هستند:

  • قابلیت کشسانی بالا
  • ضخامت استاندارد
  • قابلیت تحمل وزن بالا
  • دوخت محکم
  • بدون بو

 همچنین تلاش روزافزون مدیریت و پرنسل زرین پلاست باعث دریافت نشان تندیس مدیریت عالی و لوح تقدیر نشان عالی تولید ملی در سال 1396 شد.

تولید کیسه فریزر + فیلم

شما می‌توانید جهت خرید و یا استعلام قیمت انواع کیسه فریزرها از طریق راه های ارتباطی ما با ما در تماس باشید و یا از طریق خرید مستقیم سایت اقدام نمائید. در اسرع وقت بخش روابط عمومی به شما پاسخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه